Kurs języka angielskiego specjalistycznego i biznesowego dla bankowości i finansów online - English for Banking (Business English)
Pracownicy w sektorze bankowości i finansów muszą swobodnie komunikować się w języku angielskim, a także powinni sprawnie operować wyrażeniami i słownictwem specjalistycznym, które pozwala na obsługiwanie klientów obcojęzycznych, pracę w międzynarodowych korporacjach czy współpracę z partnerami z innych państw. Posługiwanie się językiem biznesowym i specjalistycznym staje się więc niezbędne, by móc rozwijać karierę w finansach i bankowości.
Poniżej znajdziesz krótki słowniczek angielskich wyrazów i zwrotów przydatnych w finansach i bankowości!
- account – pieniądze
- account balance – saldo na rachunku
- advance – zaliczka, pożyczać (komuś)
- assignment – przelew
- bank balance – stan konta
- cash – gotówka
- cash card (cashpoint card, ATM card) – karta do bankomatu
- commodity exchange – giełda towarowa
- company – spółka kapitałowa
- credit – kredyt
- currency – waluta
- debt – dług
- fee – opłata
- go bust – zbankrutować
- investments – inwestycje
- loan – pożyczka, kredyt
- mortgage – kredyt hipoteczny
- price – cena
- profit – zysk
- receipt – paragon
- refund – zwrot pieniędzy
- rent – czynsz
- speculation – spekulacja
- stock exchange – giełda
- stocks – akcje
- tax – podatek
- tax heaven – raj podatkowy
- transfer the money – przelewać pieniądze
- underwriting – gwarancja, ubezpieczenie
- value-added tax – podatek od wartości dodanej
Interesują Cię ciekawostki językowe czy poznawanie nowego słownictwa? Zajrzyj na nasze social media!
Jak nauczyć się korzystać z języka specjalistycznego w finansach i bankowości?
Kurs języka angielskiego dla bankowości i finansów – English for Banking online organizowany przez szkołę językową Cambridge School of English to idealny sposób na przygotowanie się do pracy w tej branży. Specjaliści w dziedzinach Business English i English for Banking pomogą Ci opanować niezbędne umiejętności językowe w stale zmieniającym się środowisku bankowym. Nauczysz się, jak prowadzić prezentacje i negocjacje w języku angielskim, poznasz słownictwo i nauczysz się poruszać tematy rynków kapitałowych, światowych trendów bankowych, inwestycji i wiele innych, potrzebnych do wykonywania zawodu w branży. Na kursach online podejmiesz także pracę nad właściwą wymową, niwelowaniem ojczystego akcentu i przekazywaniu informacji we właściwym tonie, intonacji. Z pomocą specjalistów zwiększysz swoje umiejętności interpretacji i analizy języka, które pomogą Ci w prowadzeniu negocjacji i nawiązywaniu relacji biznesowych.
Sprawdź nasze kursy ESP Master Class
Dowiedz się więcej o naszych kursach!
By dowiedzieć się więcej o naszej propozycji, kliknij – Kurs języka angielskiego dla bankowości i finansów – English for Banking – i Learn English for Banking (Ucz się Angielskiego Języka Bankowego)!
Platformy e-learningowe do samodzielnej nauki języka obcego online
By zwiększyć swoje szanse na utrwalenie nauczonych wiadomości, na udoskonalenie swoich umiejętności językowych wybierz jedną z naszych platform e-learningowych, która będzie Twoją towarzyszką w trakcie uczęszczania na Kurs języka angielskiego dla bankowości i finansów online – English for Banking.
Cambridge Online Tutor – Nauka języka angielskiego online dla dzieci, młodzieży, dorosłych, szkół i firm
Platforma e-learningowa oferowana przez naszą szkołę języka angielskiego i innych języków obcych Cambridge School of English. Jest ona nowoczesnym narzędziem, wykorzystywanym jako uzupełnienie tradycyjnych kursów, także kursu Business English i innych zajęć specjalistycznych. Zawiera ona setki starannie przygotowanych ćwiczeń, dzięki którym będziesz mógł sprawdzić swoją wiedzę i rozwinąć swoje umiejętności językowe.
Cambridge AI Speech Tutor
Innowacyjne narzędzie oferowane przez szkołę języka angielskiego i innych języków obcych Cambridge School of English, które pozwala na pracę nad akcentem i wymową w języku obcym online. Oba te zagadnienia są niezwykle ważne dla właściwego wykonywania zawodu w bankowości i finansach – pomagają we właściwej komunikacji z klientem lub partnerem.